Pogoji poslovanja

O spletni trgovini imprint.si

Podjetje Agent Imprint d.o.o. ima razstavni salon ter spletno trgovino imprint.si. Pogoji poslovanja spletne trgovine imprint.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Podatki o našem podjetju:

AGENT IMPRINT d.o.o.

Sadinja vas 3
1261 Ljubljana
Slovenija

Matična številka: 6003745000
Davčna številka: SI50524275
IBAN: SI56 0205 4025 9497 448
SWIFT(BIC):  LJBASI2XX
Banka: NOVA LJUBLJANSKA BANKA D.D. Ljubljana, Slovenija

Kje se nahajamo:

RAZSTAVNI SALON
BTC LJUBLJANA
Hala 5, Tangram center
Francoska ul. 15, 1000 LJUBLJANA

PREVZEM BLAGA:

Vsa naročila oddana preko spletne trgovine, lahko po predhodnem dogovoru osebno prevzamete v našem razstavno prodajnem salonu ali skladišču. Preberite vse ostale možnosti dostave pod rubriko »DOSTAVA«.

Kontakti:

Za kakršnokoli pomoč oz.  splošno informacijo o spletni ponudbi, uporabi spletne strani, spletnih naročilih, spletni dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na našo prodajno službo:

Pon – pet: od 8:00 do 16:00
Telefon: 041 250 165
E-pošta: imprintmasaznistoli@gmali.com

Cene

Spletna cena je cena, ki velja za vse neregistrirane in registrirane uporabnike spletne trgovine. Registrirani uporabniki so uporabniki, ki Agent Imprint zaupajo svoje podatke. 

Cene, ki so prikazane v spletni trgovini so v EUR valuti in že vsebujejo 22% DDV. Cene, prikazane na spletni strani, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila in veljajo do preklica.  V ceno izdelka niso všteti stroški dostave. Za nekatere artikle je potrebno oddati obrazec za povpraševanje – cena v tem primeru ni navedena in jo kupec pridobi naknadno s strani AGENT IMPRINT.

Cene v spletni trgovini označujejo cene, ki veljajo tudi v razstavno prodajnem salonu podjetja Agent Imprint d.o.o.. V primeru morebitnih razlik med ceno na spletni strani in ceno v trgovini velja cena, s katero je izdelek označen v  trgovini.

Spletne cene so cene, ki veljajo v primeru izvedbe naročila preko spletne trgovine imprint.si.

Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila (glej »PLAČILA«) in pod navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo spletna trgovina imprint.si  kupcu omogočila odstop od nakupa.

Ponudba artiklov in oznake artiklov:

Artikel z oznako »Najboljša ponudba dneva« je posebej znižana cena artikla, ki velja v obdobju 24 ur (od 0:00 do 23:59 tistega dne) za artikel, ki je v ponudbi AGENT IMPRINT označen s popustom in velja do odprodaje zalog. Ob artiklu je naveden odstotek znižanja ali točno znižana cena glede na Redno ceno in najboljša ponudbo – cena dneva.

Artikel z oznako »Odprodaja vzorčnega modela« pomeni, da je to edini artikel na zalogi. Cena je  posebej ugodna in je navedena v odstotkih ali pa je navedena točna znižana cena vzorčnega modela. Priporočljivo je pred oddajo naročila zalogo preveriti pri AGENT IMPRINTU, ker gre za edini kos.

Artikel z oznako »Odprodaja«  ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja ali navedena točno znižana cena je navedeno ob artiklu. 
Artikel z oznako »Odprodaja razstavnega modela/eksponata«  ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje tega artikla. Odstotek znižanja ali točno navedena znižana cena razstavnega modela/eksponata je navedena ob artiklu. Priporočljivo je pred oddajo naročila zalogo artikla preveriti pri AGENT IMPRINTU, ker gre za edini kos.

Artikel z oznako “Zadnji kos” je zadnji kos tega artikla na zalogi v spletni trgovini imprint.si in je lahko znižana glede na spletno ceno. Navedena je v odstotkih ali pa kot točno navedena znižana cena. Priporočljivo je pred oddajo naročila zalogo artikla preveriti pri AGENT IMPRINTU, ker gre za edini kos.

Artikel z oznako “Razprodano” trenutno ni več dobavljiv. To pomeni, da se artikla ne da trenutno kupiti ker je trenutno razprodan. O možnosti ponovne dobave ima lahko artikel naveden naslednji rok možne dobave.
Artikel z oznako “Novosti” je na novo dodan artikel v spletno ponudbo AGENT IMPRINT. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
Artikel z oznako “Trenutno ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da trenutno ni na zalogi v spletni trgovini imprint.si. obstaja pa možnost ponovne dobave.
Artikel z oznako »Odlična cena«,  »Izjemna cena«, »Ugodno«, »Izredno ugodno«, »Izjemno«,  »Akcija« kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno, ki je določena v odstotkih ali pa kot točno navedena ugodna cena artikla.
Artiklu z oznako »Priporočamo«  prodajni svetovalec AGENT IMPRINT zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in AGENT IMPRINT zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

Artikel z oznako »Povpraševanje«: zaradi specifičnosti artikla (delovanje masažnega stola, sestava masažnega stola, ipd…)  kupec pošlje Obrazec za povpraševanje. Prodajalec kupca preko kontaktnih podatkov kontaktira kupca in mu obrazloži vse specifičnosti artikla, zaloge artikla, ceno artikla, dobavni rok masažnega stola ipd.

Izvedba nakupa oz. oddaja naročila:

Naročilo je zaključeno, ko dobite obvestilo, da je naročilo oddano v nadaljnjo obravnavo in se vam prikaže potrditev na zaslonu. Istočasno boste na vaš elektronski naslov dobili potrditveni e-mail z vsemi podatki o naročilu. Ko se odločite za izvedbo naročila se podate na blagajno. Stran za oddajo naročila je pregledna in preprosta. Blagajna se bo na vsako vaše dejanje takoj odzvala in prikazala vašo končno vrednost naročila. Na blagajni bodo prikazani tudi vsi kakršnikoli možni popusti, ki vam pripadajo ob naročilu artiklov, ki jih imate v trenutku, ko ste na blagajni, v košarici. Sistem bo samodejno preveril ali vam pripada kakršenkoli popust za nakup artikla in ga nato tudi obračunal. Na blagajni so vam tako vedno prikazani stroški, ki jih imate pri izvedbi naročila. Prav tako vam je tudi prikazan strošek DDV-ja.  Pogodba o nakupu oz vaše naročilo bo shranjeno v elektronski obliki v naših podatkovnih bazah. Na vašo zahtevo so vam ti podatki kadarkoli na voljo. Račun vam bomo posredovali ali v elektronski obliki v vaš poštni nabiralnik, ki ga boste navedli pri naročilu ali v pisni obliki ob osebnem prevzemu ali dogovorjeni dostavi.

Postopek obveščanja o nakupu/naročilu

AGENT IMPRINT naročilo

Po dokončni oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. AGENT IMPRINT naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenega izdelka in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. AGENT IMPRINT lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave ali prevzema artikla pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ali kontaktne telefonske številke AGENT IMPRINT kupca obvesti o ažurnih podatkih  v zvezi z dobavo/prevzemom artikla. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči AGENT IMPRINTU, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva.. V primeru, da zaradi nepredvidljivih razlogov AGENT IMPRINT ne more odpremiti ali potrditi dobavljivosti naročenega artikla najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko AGENT IMPRINT  naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. AGENT IMPRINT ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artikla.

Naročilo pripravljeno za prevzem

AGENT IMPRINT  v dogovorjenem roku artikel pripravi in se dogovori  za osebni prevzem ali dostavo in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca.  V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041 250 165 ali po e-mailu na naslov  imprintmasaznistoli@gmail.com.  V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Pogodba

Z oddajo spletnega naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. Prodajna pogodba na daljavo med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec potrdi naročilo.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 041 250165 ali na elektronskem naslovu imprintmasaznistoli@gmail.com.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine imprint.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne trgovine imprint.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte imprintmasaznistoli@gmail.com. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

Količine

Nakup izdelkov v spletni trgovini je možen v količinah, primernih za gospodinjstva. Agent Imprint  si pridržuje pravico, da naročenega blaga v primeru prevelike količine naročenih izdelkov (s strani istega kupca oz gospodinjstva) ne dobavi, oziroma stornira naročilo.

Dostava

Rok dostave izdelkov je naveden ob vsakem posameznem izdelku in običajno znaša od 2 do 8 delovnih dni od oddaje naročila oziroma od plačila predračuna . Prodajalec po izvedenem naročilu kupca kontaktira, da se dogovorita o načinu dostave/prevzema blaga. V spletni trgovini dobava pomeni:

  • dobava takoj: pomeni da je artikel na zalogi in ga je možno prevzeti takoj, ko se kupec in prodajalec dogovorita za način dostave oz. kraj prevzema blaga;
  • dobava: pred nakupom obvezno preveriti zaloge: pomeni, da kupec pri prodajalcu telefonsko, preko e-maila ali obrazca za povpraševanje pred naročilom preveri ali je artikel v določeni barvi/materialu na zalogi pri prodajalcu, in/oziroma v kakšnem času je dobavljiv;


V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Izjemoma se lahko zgodi, da naročen izdelek ni več na zalogi. V takšnem primeru kupca obvestimo najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema vašega naročila in obvestimo o novem datumu dostave. 

Izdelke kupljene preko spletne trgovine dostavljamo na naslove na območju Republike Slovenije. Pri dostavi v večstanovanjske objekte zagotavljamo dostavo do vhodnih vrat objekta. 

Osebni prevzem

Izdelke, kupljene v spletni trgovini imprint.si, lahko po predhodnem dogovoru prevzamete tudi osebno v našem prodajno razstavnem salonu/skladišču. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o natančnem poteku prevzema obvestimo preko elektronske pošte.

Plačila

Spletna trgovina imprint.si omogoča naslednje načine plačevanja:

  • po predračunu/ponudbi ( z nakazilom na račun podjetja AGENT IMPRINT d.o.o.
  • s plačilnimi in kreditnimi karticami (BA Maestro, Mastercard, Visa)
  • obročno odplačevanje s Diners kartico

Plačilo po predračunu

Nakup lahko poravnate na transakcijski račun AGENT IMPRINT d.o.o IBAN: SI56 0205 4025 9497 448
SWIFT(BIC):  LJBASI2XX, Banka: NOVA LJUBLJANSKA BANKA D.D. Ljubljana, Slovenija.

Zahtevek za izdajo predračuna oddate v postopku vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, vam bomo preko elektronske pošte samodejno posredovali predračun. Velja tako za pravne kot fizične osebe. Veljavnost izdelanega predračuna je 3 dni od izvršenega naročila. V primeru, da vašega plačila v 3 dneh po izvršenem naročilu ne bomo prejeli na TRR bomo smatrali, da odstopate od pogodbe in bomo naročilo preklicali. Dokončno potrditev naročila smatramo rok, ko znesek v višini naročila prejmemo na naš TRR račun. Istočasno dan po prejemu plačilu začne teči tudi dobavni rok, ki je objavljen na spletni strani artikla.

Plačilo s plačilnimi karticami

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: Visa, Mastercard in BA Maestro.

Opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.

V primeru suma zlorabe pri plačilu s plačilnimi karticami si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja istovetnosti osebe, ki je transakcijo izvedla ter o pravici razpolaganja s plačilno kartico.

Novi sistemi spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVV kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo podjetja AGENT IMPRINT.
 

OBROČNO ODPLAČEVANJE

Slovenski uporabniki Diners kartic lahko zelo enostavno ob oddaji naročila preko spleta izvedejo nakup na obroke. V zadnjem koraku oddaje naročila izberete Obročno odplačevanje (Diners kartica). Pri plačilu z Diners plačilno kartico lahko izberete število obrokov, če vaša kartica podpira obročna plačila. 
 
 
kartice

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate  Splošne pogoje poslovanja AGENT IMPRINT.. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja AGENT IMPRINT, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v rubriki »GARANCIJA«.

Spletna trgovina AGENT IMPRINT  pravnim osebam omogoča plačila z nakazilom na račun upravitelja AGENT IMPRINT po ponudbi/predračunu.

Odstop od pogodbe/vračilo blaga

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Potrošnik si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe na spletni strani www.imprint.si. V tem primeru prodajalec nemudoma pošlje potrošniku po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane površine (stranice, nasloni rok, ipd)
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine, daljinski upravljalniki),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri sestavljanju masažnih stolov. Ne sestavljajte masažnega stola dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim pričakovanjem oz zahtevam

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za izdelek, ki ni v rednem programu (poseben model, barva) prodajalca in je bil naročen na izredno željo potrošnika

 
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini imprint.si, nas lahko obvestite po elektronski pošti:

imprintmasaznistoli@gmail.com. Blago lahko vrnete na dva načina:

  • kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov podjetja Agent Imprint d.o.o., Sadinja vas 3, 1261 Ljubljana Dobrunje
  • s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite v prodajno razstavni salon na Francoski ulici v BTC Ljubljana in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo. Predhodno se je potrebno dogovoriti za dan in uro obiska!

Garancija

  • Garancija velja na območju Republike Slovenije
  • Uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
  • Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
  • Če pooblaščeni servis vašega izdelka ne popravi v 45 dneh, bo uvoznik na vašo zahtevo izdelek zamenjal z novim. Za sprejem v reklamacijo se šteje dan, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis ali trgovino, kjer ste izdelek kupili.
  • Uvoznik zagotavlja servis, vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate še 3 leta po izteku garancijskega roka
  • Za prevoz aparata do pooblaščenega servisa priznavamo najbolj racionalno tarifo javnega prevoza, vendar le ob predložitvi ustreznega potrdila.
  • Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.


Garancija ne velja v primerih, ki so navedeni v garancijskem listu in sicer:

  • če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
  • da je izdelek mehansko poškodovan,
  • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila.


Za okvare, ki bi nastale zaradi neprimerne ali napačne uporabe, ki niso v skladu z navodili proizvajalca. Še posebej se pod okvare šteje:

  • okvare, ki bi jih povzročila uporaba neoriginalnega pribora oziroma opreme,
  • okvare, ki bi ji povzročila mehanska sila in povzročila poškodbe,
  • okvare, ki bi jih povzročila nepravilna montaža pribora in opreme izdelka,
  • okvare, ki bi jih povzročili nenormalni pojavi oz nepravilna napetost v električnem  omrežju 220V,
  • okvare, ki bi nastale kot posledica izpostavljenosti vlagi in vdorom tekočin,
  • okvare, ki bi jih povzročila nepravilna in neustrezna uporaba, preobremenitev oz. vzdrževanje izdelka
  • okvare, ki bi jih povzročilo napačno ravnanje z izdelkom (kot npr. uporaba izdelka v namene in na način, ki niso navedeni v navodilih za uporabo in vzdrževanje, ipd.),
  • okvare oz posledice, kakršnegakoli posega v izdelek s strani nepooblaščenega prodajalca ali serviserja,
  • okvare oz poškodbe povzročene pri  premikanju masažnega stola (padec, udarec, ipd.)
  • okvare, ki bi jih povzročil ogenj/požar, potres, poplave, strele, druge naravne nesreče,
  • okvare, povzročene zaradi nepravilnega  hranjenja oz. skladiščenja  izdelka (kot npr. pri visokih temperaturah in vlažnosti, poleg insekticidov, kot je naftalin ali poleg zdravil, strupov in kemikalij, ki lahko povzročijo škodo),


GARANCIJA PRENEHA VELJATI, če je ugotovljeno, da je bil predhodno opravljen kakršenkoli poseg v masažni počivalnik ali aparat s strani nepooblaščene osebe in da je bil masažni počivalnik ali aparat uporabljan skupaj z neoriginalno opremo in priborom.

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Uveljavljanje stvarne napake

Kontakt za prijavo stvarne napake je: info@imprint.si

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.


V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Informacije o pritožbenem postopku

Podjetje Agent Imprint  d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte (info@imprint.si) in ustno na zapisnik v trgovini, kjer je bilo blago kupljeno. Pristojno osebje v podjetju Agent imprint d.o.o.  bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Podjetje Agent imprint d.o.o. bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor.

Podjetje Agent imprint d.o.o. bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja Agent imprint d.o.o. dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Agent imprint d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Agent imprint d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varnost in zasebnost

Spletni center imprint.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji Agent Imprint d.o.o., in BANKART, procesiranje plačilnih instrumentov banke NLB. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Če želite v spletnem centru imprint.si ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov imprintmasaznistoli@gmail.com. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa.
  2. V vsebini naročila: a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Varno spletno nakupovanje

Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov med vašim računalnikom in spletnim centrom imprint.si poteka preko varne šifrirane povezave oziroma s klikom na ikono GeoTrust na uvodni strani.

Zbiranje osebnih podatkov

Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

  • ob registraciji za spletno nakupovanje (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),
  • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
  • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa),
  • ob naročilu na e-novice (e-vodič,…) (elektronski naslov),
  • in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev,
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.


Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Agent Imprint d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Lahko ste prepričani, da so vaši osebni podatki pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb.

Vaše pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov

Obveščamo vas, da:

  • vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov Agent Imprint d.o.o., Sadinja vas 3, 1261 Ljubljana-Dobrunje, ali na elektronski naslov info@imprint.si
  • lahko pri družbi pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov kontaktirate preko e-naslova info@imprint.si;
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
  • v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko pri družbi obstaja avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter v primeru posameznikove izrecne privolitve, za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih;
  • več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobite v rubriki »Politiki zasebnosti«


Odveza odgovornosti

Upravljavec spletne trgovine podjetje Agent imprint d.o.o., stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.imprint.si  Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov imprintmasaznistoli@gmail.com ali pa na telefon 041 250 165.

V takem primeru bo podjetje Agent imprint d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Podjetje Agent Imprint d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani. Podjetje Agent imprint d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje Agent imprint d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo. Podjetje Agent imprint d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak (46.člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje Agent Imprint d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine imprint.si dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij nam pišete na naslov imprintmasaznistoli@gmail.com ali nas pokličete na telefon:

Pon – pet: od 8:00 do 16:00
Telefon: 041 250 165
E-pošta: imprintmasaznistoli@gmail.com

Agent Imprint d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila AGENT IMPRINT d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Agent Imprint bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne -prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo AGENT IMPRINT izrecno spoštoval.

Mnenja kupcev, ocena kupcev, priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine imprint.si, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

AGENT IMPRINT omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih AGENT IMPRINT pregleda.  AGENT IMPRINT mnenj, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni AGENT IMPRINT ne koristijo drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne strani imprint.si ne bo objavil.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in AGENT IMPRINT dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. AGENT IMPRINT ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu AGENT IMPRINT , vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na AGENT IMPRINT .

Politika zasebnosti in varovanja osebnih podatkov

Pravica do zasebnosti

V sodobnih podjetjih je pravica do zasebnosti ena najpomembnejših človekovih pravic. V podjetju Agent  imprint, d.o.o., se tega zavedamo in spoštujemo zasebnost naših strank, zato z njihovimi osebnimi podatki ravnamo odgovorno, pazljivo in skladno z v Republiki Sloveniji veljavnimi predpisi (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.Dostop do osebnih podatkov je dovoljen le pooblaščenim zaposlenim in pogodbenim obdelovalcem, v obsegu in z namenom, ki je nujno potreben za nemoteno izvajanje delovnih procesov, zagotavljanje storitev podjetja in izpolnjevanje pravic in obveznosti iz sklenjenih pogodbenih razmerij s stranko. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Predstavitev upravljavca 

Agent Imprint d.o.o., Sadinja vas 3, 1261 Ljubljana-Dobrunje, spletna trgovina www.imprint.si  na slovenskem trgu smo najstarejši ponudnik masažnih stolov.

Agent Imprint d.o.o. vaše osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve vašega naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalega, kar je povezano z naročilom in potrebno komunikacijo ter skladno z nameni, za katere ste nam podali vaše soglasje. 

Pri nakupih zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Kupec lahko kadarkoli zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov. Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani družbe AGENT IMPRINT  d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb. 

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali načinom obravnave vaših osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na našo pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov v podjetju Agent imprint d.o.o. preko elektronskega naslova info@imprint.si

Nameni obdelave osebnih podatkov in pravni temelji

Agent Imprint d.o.o. osebne podatke strank obdeluje v okviru in za namen izvajanja pogodbenih razmerij. Na podlagi pogodbenega pravnega temelja se osebni podatki v potrebnem obsegu obdelujejo za namen sklenitve pogodb, v fazi pogajanj, po prejemu ponudbe oz. povpraševanja posameznika in v fazi reklamacijskih zahtevkov strank. AGENT IMPRINT d.o.o. v primeru plačila storitev preko spleta imprint.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos osebnih podatkov podanih ob registraciji v spletno mesto imprint.si  in transakcijskih podatkov povezanih z nakupom na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na strežnik AGENT IMPRINT d.o.o.  prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel osebne podatke, ki jih stranka pošilja v spletno trgovino. Varnost osebnih podatkov ob nakupu je zagotovljena tudi z upoštevanjem veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. 

Agent Imprint d.o.o. svoje stranke in druge posameznike obvešča, da so nekateri osebni podatki lahko obdelani prek avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov za primer določanja kreditne sposobnosti posameznika, in sicer s pomočjo posebnega matematičnega algoritma. 

Agent Imprint d.o.o. obdeluje osebne podatke posameznikov tudi na podlagi zakonskega pravnega temelja:

  • zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma za namen posredovanja osebnih podatkov posameznikov, ki zapadejo v obveznost poročanja Uradu za preprečevanja denarja in financiranja terorizma
  • in na podlagi drugih mednarodnih pogodb, predpisov EU ter nacionalnih zakonov, ki terjajo od Agent Imprinta, da v določenih primerih posreduje osebne podatke posameznikov državnim organom in drugim upravljavcem za izpolnjevanje svojih ali njihovih zakonskih obveznosti ali pristojnosti.

Agent Imprint d.o.o. na osnovi zakonitega interesa obdeluje osebne podatke za namen zmanjševanja tveganj vdorov na spletno stran imprint.si (zagotavljanje informacijske varnosti, zmanjševanje tveganj nepooblaščenega dostopa do pomembnih poslovnih informacij, osebnih podatkov in informacijskega sistema) in za namene izvajanja analiz osebnih podatkov za uravnavanje poslovnega in kreditnega tveganja ter optimiziranja poslovnih odločitev (varstvo ekonomskih interesov Agent Imprint-a) ter za statistične obdelave , pri čemer so v poročilih vselej vsebovani le anonimni podatki. 

Agent Imprint d.o.o. v določenih primerih zaproša svoje stranke in druge posameznike za podajo privolitev v obdelavo njihovih osebnih podatkov za ocenjevanje nekaterih osebnih vidikov v zvezi s posameznikom, zlasti za analizo ekonomskega položaja, osebnih preferenc, interesov in vedenja tega posameznika (profiliranje), za namen izdelave in predstavitev posamezniku prilagojenih ponudb blaga in storitev, vključno z obveščanjem oz. neposrednim trženjem ter za namen izvajanja trženjskih raziskav. V teh primerih obdelava osebnih podatkov poteka v okviru s posameznikovo izjavo dopuščenega obsega osebnih podatkov, namena in dogovorjenih kanalov obveščanja, vse do preklica. 

Agent Imprint d.o.o. lahko zaradi zagotavljanja storitve omogočanja pravilnega delovanja in uporabe vseh funkcionalnosti v mobilnih in spletnih aplikacijah obdeluje lokacijske podatke uporabnika: GPS-koordinate (zemljepisna dolžina, zemljepisna širina), IP nastavitve (lokacija brskalnika ali aplikacije uporabnika), pridobljene z mobilno napravo uporabnika. Agent Imprint obdeluje lokacijske podatke v takšni obliki, da se ne dajo povezati z določeno ali določljivo osebo, ali pa na podlagi predhodnega soglasja uporabnika. Agent Imprint ob zaprosilu za soglasje uporabnike seznani o možnosti zavrnitve soglasja, o vrsti podatkov, ki bodo obdelani, o namenu in trajanju takšne obdelave in o možnosti posredovanja teh lokacijskih podatkov tretji osebi, zaradi izvedbe storitve z dodano vrednostjo. Uporabnik lahko ureja svoje soglasje/preklic soglasja glede uporabe podatkov o lokaciji ob vsaki priključitvi na omrežje ali za vsak prenos komunikacije, bodisi v aplikaciji sami ali v nastavitvah »lokacijskih storitev« mobilne naprave. To sicer lahko onemogoči delovanje funkcionalnosti, ki uporabljajo take podatke, še vedno pa so na voljo druge možnosti aplikacije, ki niso povezane s podatki o lokaciji. 

Obdelovalci osebnih podatkov in morebitni prenos osebnih podatkov v tretje države

Poleg Agent Imprint (zaposleni), osebne podatke v njegovem imenu in za njegov račun obdelujejo tudi obdelovalci, kot so podjetja, ki Agent Imprint-u nudijo tehnično podporo pri obdelavi osebnih podatkov, kot na primer izdelovalci in vzdrževalci računalniških aplikacij, spletnih mest in informacijskih storitev, razvijalci in uvajalci programskih rešitev, klicni center in obdelovalci, ki jih Agent imprint angažira za zagotavljanje storitev, potrebnih za izvajanje pogodb, kot so na primer montažerji oz. izvajalci Agent Imprintovih storitev, tiskarne, zavarovalnice, dostavne službe, upravljalci prodajnih mest, zunanji tržniki, prevozniki blaga na naslove potrošnikov, trženjska, raziskovalna in analitična podjetja, zunanje agencije za marketing ter organizatorji dogodkov, zastopniki Agent Imprinta pri sklepanju in izvrševanju pogodb, vključno z izterjavo in morebitnimi sodnimi postopki.

Nekatere organizacije oz. podjetja, ki jim kot našim obdelovalcem lahko razkrivamo vaše osebne podatke, imajo sedež zunaj Evropske unije, torej v državah, ki nimajo sprejetih zakonov za varovanje pravice do varstva osebnih podatkov na enak način kot v Evropski uniji oz. v Sloveniji. V primeru, da bodo vaši osebni podatki preneseni v tretje države (izven EU in EGP), bomo poskrbeli za zagotovitev in uresničevanje ustreznih ukrepov za zagotavljanje varnosti osebnih podatkov ter temeljnih pravic in svoboščin posameznikov, skladno z veljavnimi nacionalnimi in EU predpisi in s to Politiko zasebnosti, tako da bomo uporabili predvidene mehanizme, kot so zavezujoča poslovna pravila, standardne pogodbene klavzule idr.

Pravice posameznikov

S pisno zahtevo, poslano na naslov: Agent Imprint d.o.o., Sadinja vas 3, 1261 Ljubljana Dobrunje, s pripisom »za GDPR«, ali na elektronski naslov info@imprint.si lahko posameznik zahteva dostop, dopolnitev, popravek, blokiranje oz. omejitev obdelave, izbris osebnih podatkov ali lahko ugovarja obdelavi podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim ter zahteva prenos podatkov.

Posameznik lahko dane privolitve v obdelavo osebnih kadarkoli trajno ali začasno, v celoti ali delno prekliče
s pisno zahtevo, poslano na naslov: Agent Imprint d.o.o., Sadinja vas 3, 1261 Ljubljana Dobrunje, s pripisom »za GDPR«, ali na elektronski naslov info@imprint.si. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.

Posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS, če meni, da se njegovi osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. 

Roki hrambe osebnih podatkov

Agent Imprint bo obdeloval osebne podatke v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za dosego zasledovanega cilja, v primeru pridobljenih osebnih podatkov na podlagi privolitev, pa do preklica, razen v primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov določen z zakonom. V slednjih primerih Agent Imprint podatke hrani v skladu z zakonsko obveznostjo.

Dostava, vnos in odvoz

Naročen izdelek dostavimo v najkrajšem možnem času.

Po predhodnem dogovoru je možen tudi vnos izdelka v vaše stanovanje in sestava izdelka. Nudimo vam tudi odvoz  embalaže (po predhodnem dogovoru).

Prilagodimo se vašim željam o terminu dostave, o katerem se dogovorimo skupaj z vami po prejetem naročilu. Če je izdelek na zalogi ga lahko dostavimo že v roku 48 ur.

Izdelki, ki niso na zalogi, bodo odpremljeni, ko jih prejmemo na zalogo. Okviren čas dostave je zapisan ob izdelku. V primeru naročila dodatnih storitev vas bomo, ko bo izdelek na zalogi, o terminu dostave in sestave izdelka obvestili.

Vračila in reklamacije

Kako sprožim reklamacijski postopek?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja izdelka, se lahko obrnete info@imprint.si ali telefon 051 417 200. Postopke, povezane z reševanjem reklamacij lahko preverite tudi preko telefona 051 417 200, ali pa nas kontaktirate na elektronski naslov info@imprint.si s pripisom »reklamacija«. Za sprožitev postopka je potrebno predložiti račun, opisati težavo in dostaviti nedelujoč izdelek. V podjetju bomo poskrbeli, da bo vaš reklamacijski zapisnik ali izdelek najhitreje posredovan na pooblaščeni servis. Postopek rednega servisa lahko po zakonu traja največ 45 dni, vendar se trudimo, da je ta čas veliko krajši.

Oddelek za reklamacije:

info@imprint.si
051 417 200
Delovni čas:
Pon – Pet: 8:00 – 12:00

Kako poteka vračilo izdelka?

Vračilo ali zamenjava izdelka je možna v našem prodajno razstavnem salonu. Ob predložitvi računa lahko vrnete ali zamenjate le izdelke v originalni in nepoškodovani embalaži, izdelki pa morajo biti brez vidnih znakov uporabe in v prvotnem stanju. Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med AGENT IMPRINT in kupcem.

Če ste nakup opravili v spletni trgovini imate v roku 14 dni od nakupa možnost odstopa od pogodbe. Za odstop od pogodbe nam lahko posredujete izpolnjen spletni obrazec, zraven pa priložite kopijo računa. Več informacij o postopku je na voljo v rubriki »ODSTOP OD POGODBE/VRAČILO BLAGA«.

Za več informacij nas lahko kontaktirate, ali pa si ogledate odgovore na pogosto zastavljena vprašanja na naši spletni strani.